Školení obsluhy pracovních plošin

Školení obsluhy pracovních plošin

Určeno pro:

  • Pro všechny osoby obsluhující pojízdné zdvihací pracovní plošiny (dále jen MEWP).
  • Prokazatelné splnění povinnosti zaměstnavatele nebo objednatele, ve smyslu §103, odstavce 2, zákona č. 262/2006 Sb., v platném znění, zákoníku práce, pro poskytnutí pokynů a odborného školení při pověření zaměstnance specifickým pracovním úkonem, dále pak podle aktualizované právní normy.

Absolvent získá

  • Nutné informace a pokyny, které musí zaměstnavatel předat zaměstnancům při výkonu práce ve výšce a nad volnou hloubkou za použití MEWP.
  • Nutné informace k povoleným a zakázaným manipulacím s MEWP ve smyslu ČSN ISO 18893.
  • Doložení splnění objektivní odpovědnosti zaměstnavatele, ve smyslu §102 a §103 Zákoníku práce, včetně aktualizované normy ČSN ISO 18878:2016:
    • tematický plán a časový rozvrh školení
    • prezenční listiny s datem, jménem a příjmením, včetně podpisů jak školených, tak školitelů
    • testy pro prokazatelné ověření získaných znalostí
    • dvojjazyčné osvědčení v ČJ a AJ, s platností 2 roky (24 měsíců)
  • Bezplatné poradenství soudním znalcem v délce ½ roku od dne konání školení, posouzení vlastní vypracované dokumentace a odborné vedení při jejím začlenění do souladu s legislativním a normovým minimem.

Osnova kurzu

  • 08:30 – 08,55 – prezence účastníků
  • 09:00 – úvod do technických zařízení
  • 09:20 – práce ve výšce a nad volnou hloubkou ve smyslu NV č. 362/2005 Sb.
  • 10:00 – průvodní a provozní dokumentace MEWP
  • 10:20 – ČSN ISO 18893 (275006) – Pojízdné zdvihací pracovní plošiny – Bezpečnostní zásady,  prohlídky, údržba a provoz
  • 11:00 – Seznámení s návody od výrobců používaných PZPP a svěřených OOPP
  • 11:20 – Identifikace a vyhodnocení rizik při práci na pojízdné zdvihací pracovní plošině
  • 11:30 – diskuse, zkušenosti z praxe soudního znalce, dotazy posluchačů, testy
  • 13:00 – předpokládané ukončení školení

Nutné informace pro vystavení osvědčení

  • Název a sídlo zaměstnavatele
  • Pracoviště (pobočka) zaměstnavatele
  • Oddělení nebo úsek
  • Jméno a příjmení účastníka, tituly
  • Pracovní pozice účastníka
  • Další údaje, které bude objednatel o účastníkovi požadovat

Účast na kurzu

  • Odborný kurz bude probíhat prostřednictvím internetového webináře, realizovaným službou WHEREBY, prostým odkazem bez nutnosti instalace jakýchkoli aplikací a má nejnižší nároky na internetové připojení. která nejlépe běží ve webovém prohlížeči Google Chrome a spolehlivě běží také na prohlížečích Opera a Firefox.
  • Pro účel testu spojení jsme pro Vás připravili testovací místnost, kde si můžete spojení naší služby s počítačem, z kterého budete kurz sledovat, sami otestovat.
  • Pokud je Vaše připojení chráněno firemním firewallem s blokováním domén nebo pokud při testovacím připojení zaznamenáte jakýkoli problém (neuvidíte své video z kamery nebo nebude funkční ukazatel používání mikrofonu u druhé ikony zleva v dolní ovládací části obrazovky), domluví se s Vámi naše asistentka na termínu společného testu spojení přímo ve virtuální školicí místnosti, kde bude kurz probíhat a společně bychom odstranili případné technické potíže při testu spojení s počítačem, na kterém bude výklad sledován tak, aby v den kurzu vše proběhlo hladce.
  • Doporučujeme počítač s webkamerou a dostatečným připojením k internetu, přičemž minimální rychlost připojení (příjem i odesílání dat) je 2.0 Mbps.

Úhrada kurzu

  • Cena kurzu 6.900,- Kč bez DPH, 8.349,- Kč včetně DPH.
  • Bezhotovostně se splatností 8 dní před termínem kurzu, pokud nebude dohodnuto jinak.
  • Na základě zálohové faktury, po jejímž uhrazení bude obratem vystavena řádná faktura.
  • STORNO poplatek je, po přijetí platby zálohové faktury a vystavení řádné faktury, 20% z ceny kurzu.

Služby nad rámec kurzu

  • Evidenční list nového dodavatele – v případě potřeby vyplnění veřejně dostupných údajů do interního formuláře zaměstnavatele, bude za tento úkon účtován poplatek v minimální výši 500,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění.
  • Podklady pro dotace ke vzdělávacím akcím – požadavek je nutné uvést před konáním kurzu pro zajištění záznamu z kurzu, který je pro dotace EU požadován. Tuto službu poskytujeme v minimální ceně 2000,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění dokladů ke konkrétnímu dotačnímu titulu.
  • Úprava údajů na osvědčení vystaveném dle závazné přihlášky bude zpoplatněna administrativním poplatkem ve výši 1000,- Kč bez DPH.

PŘIHLÁŠKA NA KURZ

doplnit z databáze ARES

Fakturační adresa

Účastníci

pro účely vystavení osvědčení

pro účely vystavení osvědčení

Adresa provozovny

Adresa provozovny

Adresa provozovny

pro účely pokynů v den konání kurzu

pro účely pokynů v den konání kurzu

přidat účastníka

Přihlášku vystavil

Musíte souhlasit se zásadami ochrany osobních údajů.

Nabízené služby

Odborné stanovisko

  • Písemné stanovisko soudního znalce ve Vaší věci.
  • Čas strávený odpovědí na jednoduché otázky od 30 minut.
  • Komplexní problémy na základě vzájemné dohody.
1 750 Kč / 30 min bez DPH
Mám zájem

Videokonference

  • Online konzultace Vaší věci se soudním znalcem.
  • Většinu problémů lze konzultovat do 30 minut.
  • Komplexní problémy na základě vzájemné dohody.
1 250 Kč / 30 min bez DPH
Mám zájem

Další podobné kurzy

Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.