ODBORNÝ KURZ pro inspekční techniky ručně vedených manipulačních prostředků a vozíků

ODBORNÝ KURZ pro inspekční techniky ručně vedených manipulačních prostředků a vozíků

ODBORNÝ KURZ pro kontrolní techniky ručních vozíků

URČENÍ KURZU:

  • Pro všechny uživatele ručně vedených manipulačních vozíků, vlastní i sériové výroby, vedoucí a provozní zaměstnance, skladníky, kontrolní techniky, odborně způsobilé osoby v prevenci rizik a další uživatele ručně vedených manipulačních vozíků.
  • Prokazatelné splnění povinnosti zaměstnavatele nebo objednatele, ve smyslu §103, odstavce 2, zákona č. 262/2006 Sb., v platném znění, Zákoníku práce, pro poskytnutí pokynů a odborného školení při pověření zaměstnance specifickým pracovním úkonem.

ÚČASTNÍK ZÍSKÁ:

  • Výrobci ručních vozíků získají znalosti, se kterými mohou bez vynaložení dalších finančních nákladů provádět prokazatelným způsobem, vlastními silami, kontroly technického stavu a určení nosnosti ručních vozíků zátěžovou zkouškou před jejich uvedením na trh členské země EU, včetně vystavení vlastního prohlášení o shodě ve smyslu ČSN EN ISO/IEC 17050-1 na základě minimální normové hodnoty dle ČSN EN ISO 3691-5.
  • Provozovatelé ručních vozíků získají znalosti pro prokazatelné provedení roční/běžné kontroly technického stavu při provozu vozíků z hlediska požadavků legislativy a minimálních normových hodnot, včetně vyhotovení průkazné provozní dokumentace a protokolů o zátěžové zkoušce nosnosti ručního vozíku bez průvodní dokumentace na základě §§2 a 4, NV č. 378/2001 Sb.
  • OSVĚDČENÍ o absolvování zaškolení k provádění zátěžových zkoušek a kontrol technického stavu ručních vozíků ve smyslu §103 zákoníku práce v platném znění a minimální normové hodnoty ČSN EN ISO 3691-5.
  • Bezplatné poradenství soudním znalcem v délce ½ roku od dne konání kurzu, posouzení vlastní vypracované dokumentace a odborné vedení při jejím začlenění do souladu s legislativním a normovým minimem.

OSNOVA KURZU:

  • 08:30 – úvod a prezence,
  • 09:00 – úvod do technických zařízení
  • 09:30 – průvodní dokumentace ručních vozíků, včetně prohlášení o shodě – zajištění průkaznosti požadavků
  • 11:00 – provozní dokumentace ručních vozíků, provádění pravidelných kontrol technického stavu a zátěžových zkoušek při provozu
  • 12:00 – oběd
  • 12:30 – pokračování dopoledního bloku
  • 13:00 – manipulace s materiálem a ekologická likvidace ručních vozíků
  • 13:30 – diskuse, zkušenosti z praxe soudního znalce, dotazy posluchačů
  • 14:00 – předpokládané ukončení kurzu

NUTNÉ INFORMACE PRO VYSTAVENÍ OSVĚDČENÍ:

  • Název a sídlo zaměstnavatele
  • Pracoviště (pobočka) zaměstnavatele
  • Jméno a příjmení účastníka, tituly
  • Pracovní zařazení účastníka
  • Další informace, které bude objednatel u účastníka požadovat

Účast na kurzu

  • Odborný kurz bude probíhat prostřednictvím internetového webináře, realizovaným službou WHEREBY, prostým odkazem bez nutnosti instalace jakýchkoli aplikací a má nejnižší nároky na internetové připojení. která nejlépe běží ve webovém prohlížeči Google Chrome a spolehlivě běží také na prohlížečích Opera a Firefox.
  • Pro účel testu spojení jsme pro Vás připravili testovací místnost, kde si můžete spojení naší služby s počítačem, z kterého budete kurz sledovat, sami otestovat.
  • Pokud je Vaše připojení chráněno firemním firewallem s blokováním domén nebo pokud při testovacím připojení zaznamenáte jakýkoli problém (neuvidíte své video z kamery nebo nebude funkční ukazatel používání mikrofonu u druhé ikony zleva v dolní ovládací části obrazovky), domluví se s Vámi naše asistentka na termínu společného testu spojení přímo ve virtuální školicí místnosti, kde bude kurz probíhat a společně bychom odstranili případné technické potíže při testu spojení s počítačem, na kterém bude výklad sledován tak, aby v den kurzu vše proběhlo hladce.
  • Doporučujeme počítač s webkamerou a dostatečným připojením k internetu, přičemž minimální rychlost připojení (příjem i odesílání dat) je 2.0 Mbps.

Úhrada kurzu

  • Cena kurzu 6.900,- Kč bez DPH, 8.349,- Kč včetně DPH.
  • Bezhotovostně se splatností 8 dní před termínem kurzu, pokud nebude dohodnuto jinak.
  • Na základě zálohové faktury, po jejímž uhrazení bude obratem vystavena řádná faktura.
  • STORNO poplatek je, po přijetí platby zálohové faktury a vystavení řádné faktury, 20% z ceny kurzu.

Služby nad rámec kurzu

  • Evidenční list nového dodavatele – v případě potřeby vyplnění veřejně dostupných údajů do interního formuláře zaměstnavatele, bude za tento úkon účtován poplatek v minimální výši 500,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění.
  • Podklady pro dotace ke vzdělávacím akcím – požadavek je nutné uvést před konáním kurzu pro zajištění záznamu z kurzu, který je pro dotace EU požadován. Tuto službu poskytujeme v minimální ceně 2000,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění dokladů ke konkrétnímu dotačnímu titulu.
  • Úprava údajů na osvědčení vystaveném dle závazné přihlášky bude zpoplatněna administrativním poplatkem ve výši 1000,- Kč bez DPH.

PŘIHLÁŠKA NA KURZ

doplnit z databáze ARES

Fakturační adresa

Účastníci

pro účely vystavení osvědčení

pro účely vystavení osvědčení

Adresa provozovny

Adresa provozovny

Adresa provozovny

pro účely pokynů v den konání kurzu

pro účely pokynů v den konání kurzu

přidat účastníka

Přihlášku vystavil

Musíte souhlasit se zásadami ochrany osobních údajů.

Nabízené služby

Odborné stanovisko

  • Písemné stanovisko soudního znalce ve Vaší věci.
  • Čas strávený odpovědí na jednoduché otázky od 30 minut.
  • Komplexní problémy na základě vzájemné dohody.
1 750 Kč / 30 min bez DPH
Mám zájem

Videokonference

  • Online konzultace Vaší věci se soudním znalcem.
  • Většinu problémů lze konzultovat do 30 minut.
  • Komplexní problémy na základě vzájemné dohody.
1 250 Kč / 30 min bez DPH
Mám zájem
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.